Starea de echilibru vs hiit pentru pierderea de grăsimi

HIIT vs. Steady-State Cardio

HIIT vs.

Most People Do HIIT Cardio Wrong – How to Do HIIT

Dar ar trebui să faceți intensitate scăzută pentru durate mai lungi starea de echilibru sau intensitate mare pentru durate mai scurte HIIT? Vezi cazul de mai jos.

Cele mai bune metode de a reduce grăsimea abdominală

APĂRARE Cercetările au arătat că, pe măsură ce intensitatea exercițiilor fizice crește, oxidarea grăsimilor scade pe măsură ce corpul trece la căile de energie anaerobă. Studiile au arătat că adrenalina crește pe măsură ce intensitatea exercițiului crește.

starea de echilibru vs hiit pentru pierderea de grăsimi

Deoarece exercițiile de intensitate ridicată nu pot fi menținute pentru perioade lungi de timp, utilizarea intervalelor de intensitate ridicată și scăzută ar trebui să ardă mai multe calorii și să lucreze mai repede decât lung și lent. HIIT a constat dintr-un sprint de opt secunde pe un ergometru ciclu urmat de 12 secunde de ciclism de intensitate scăzută timp de 20 de minute, de trei ori pe săptămână. După 15 săptămâni, grupul HIIT a pierdut mult mai multe grăsimi subcutanate decât grupul lent și constant.

starea de echilibru vs hiit pentru pierderea de grăsimi

Acest studiu și numeroase altele arată în mod constant că HIIT cardio este mai eficient în reducerea grăsimii subcutanate și în mai puțin timp pe săptămână decât sesiunile cardio lente și constante. Puteți selecta automat lungimile intervalului, deși majoritatea studiilor utilizează nu mai mult de 30 până la 60 de secunde de activitate de intensitate ridicată, urmate de două până la trei minute de odihnă activă pentru un total de 20 până la 25 de minute pe sesiune, de trei ori pe săptămână.

starea de echilibru vs hiit pentru pierderea de grăsimi

Asevedeași