Cum să pierdeți în greutate și să obțineți curbe

Pierdeți în greutate și obțineți curbe

Deși nu este posibil să obții flexează grăsimea abs- ului bust mai mare sau șolduri mai largi prin exerciții fizice și dietă, este posibil să-ți modelezi silueta mai mult.

1. Arde mai multe grăsimi și calorii

Împreună cu adăugarea câtorva trucuri de modă în arsenalul dvs. A calca Partea 1 din 3: Schimbarea dietei Vedeți câte calorii luați pe zi.

cum să pierdeți în greutate și să obțineți curbe

Dacă aveți obiective specifice de slăbire, o combinație de dietă și exerciții fizice este cea mai bună modalitate cum să pierdeți în greutate și să obțineți curbe a arde grăsimile și de a obține curbe mai bune. Încercați să reduceți numărul de calorii la aproximativ pe zi, astfel încât să pierdeți aproximativ kilograme pe săptămână. Mănâncă pentru a avea suficientă energie pentru antrenamente, consumând în același timp mai puține calorii. Modificarea dietei poate fi dificilă, mai ales după ce ați început să vă exercitați.

În orice caz, începeți să faceți alegeri înțelepte pentru a ajunge la acele de calorii. Reduceți cantitatea de zaharuri, cum ar fi zahărul granulat și siropul de malț cu porumb bogat în fructoză, deoarece acest lucru va avea un efect negativ asupra eforturilor de slăbire. Preferă să nu mănânci alimente procesate, ci să te ții de alimentele naturale și de preferință organice.

Mănâncă mai multe fructe și legume. Luați produse lactate cu conținut scăzut de grăsimi. Mănâncă brânză de vaci cu multe proteine, lapte cu conținut scăzut de grăsimi și brânză. Produsele din lapte vă pot ajuta să vă construiți mușchii și să vă faceți să vă simțiți plin mai mult timp.

Consumul de desert sau mâncare prăjită este în regulă, dar asigurați-vă că îl consumați ocazional, ca o delicatese și nu ca parte a dietei obișnuite. Nu uitați să nu vă răsfățați în fiecare zi sau nu va mai fi special. Mănâncă mai multe fibre. Majoritatea oamenilor ar trebui să mănânce aproximativ 25 până la 35 g pe zi, dar să nu depășească 10 g. Studiile au arătat că fibrele te fac să te simți mai plin și mai puțin înfometat.

Pentru a realiza acest lucru, puteți, de exemplu, să mâncați leguminoase, sparanghel, varză de Bruxelles și fulgi de ovăz. Cerealele integrale, legumele și glucidele complexe sunt toate bogate în fibre. Introduceți încet mai multe fibre în dieta dumneavoastră. Prea mult prea devreme poate provoca dureri de stomac, greață și diaree.

cum să pierdeți în greutate și să obțineți curbe

Bea mai multă apă. Când începeți o rutină de fitness, ar trebui să beți cel puțin 2 litri de apă pe zi. Exercițiile fizice necesită mai multă apă din cauza transpirației. Bea mai multă apă înainte, în timpul și după exerciții.

Obțineți curbe frumoase

Bea mai puțin alcool. Alcoolul este plin de calorii ascunse, vă încetinește metabolismul și este stresant pentru corpul dumneavoastră. Bea mai puțin alcool și mai rar.

Cum de a stabili obiectivele de exercițiu și pierdere în greutate pentru începători Cum să obțineți Abs pentru fete Posted on Femeile, pe de altă parte, se mulțumeau cu un stomac plat și câteva curbe seducătoare pentru a se potrivi. Timpurile se schimbă cu toate acestea și în orice sală de gimnastică pe care o introduceți, veți vedea fără îndoială că o mulțime de femei lucrează din pierdeți în greutate și obțineți curbe pentru a-și sculpta niște abdomen tonifiat și încearcă să aducă definiție la mijlocul lor.

Partea 2 din 3: Schimbarea corpului Pregătiți-vă corpul pentru a construi mușchi și a pierde grăsime. Efectuarea unor schimbări semnificative pozitive în corpul dumneavoastră necesită efort fizic și mental.

Pasul 1 - Echilibrează-ți greutatea corporală

Asigurați-vă că sunteți în formă, astfel încât să obțineți cele mai bune rezultate. Luați suficient timp pentru a dormi. Persoanele care dorm mai puțin de ore pe noapte sunt mai predispuse să se plimbe cu grăsime în jurul taliei. Acest lucru vă împiedică să vă atingeți obiectivele. Cu o oră înainte de culcare, încercați să opriți toate echipamentele electrice și să vă relaxați, astfel încât să puteți dormi liniștit după aceea.

Articole recomandate: Rutina dvs. Dar multe femei cred că ridicarea greutăților le va face musculoase ca bărbații. Femeile nu produc la fel de mult testosteron, un hormon care determină creșterea musculară, ca bărbații. Faptul este că antrenamentul de forță vă va ajuta să vă tonificați corpul și să vă faceți să arătați și să vă simțiți mai tineri cu ani. Și nu inventez asta!

Adaugă o activitate relaxantă zilei tale. Când corpul tău este tensionat din cauza muncii tale sau a vieții tale private, eliberează cortizol, ceea ce te face să depozitezi grăsime în jurul taliei. Încercați să ușurați tensiunea cu respirație profundă, yoga, meditație și muzică de relaxare.

Faceți mai mult cardio. Va trebui să vă antrenați zile pe săptămână și să vă extindeți antrenamentul cardio la cel puțin 45 de minute pe segment pentru a arde grăsimile.

Antrenând nu 30 de minute, ci 1 oră, tonusul muscular și pierderea de grăsime se vor îmbunătăți enorm.

Pierdeți în greutate și obțineți curbe.

Curbele tale se vor forma mai repede. Dacă nu aveți timp să vă antrenați de minute, împărțiți acest lucru în 2 antrenamente de 30 de minute. Faceți un antrenament de 30 de minute în sala de gimnastică, apoi mergeți la o plimbare rapidă după cină. În orice caz, asigurați-vă că faceți 1 antrenament de o jumătate de oră, pentru a beneficia cât mai mult de antrenament. Faceți antrenament la intervale.

Antrenamentul cu intensitate ridicată HIIT este o formă de exercițiu în care alternați antrenament scurt, intensiv cu antrenament mai puțin intens sau odihnă. Acest tip de antrenament este excelent pentru topirea grăsimilor.

Cum să alegeți gadgeturile de bucătărie care să încurajeze scăderea în greutate

Faceți o încălzire și apoi alternați antrenamentul blând cu antrenamentul intensiv, de la 2 la 4 minute la rând. De exemplu, rulați 1 minut, cât de repede puteți sau începeți cu 1 secundă, dacă 1 minut nu funcționează. Apoi mergeți de două ori mai mult deci 2 minute după 1 minut de alergare; 1 minut după 30 de secunde de alergare etc.

Repetați acest lucru de 5 ori pentru a finaliza un antrenament de 15 minute pentru arderea grăsimilor. Când fitness-ul tău s-a îmbunătățit, poți decide să alergi mai mult, sau mai repede, pentru a face jogging în loc să mergi și să crești durata la de minute. Asigurați-vă că nu are loc obișnuința musculară.

  • Acceptați-vă curbele - sau lipsa acestora Deși ar fi frumos să vă schimbați tipul de corp în voie, mulți dintre factorii care vă afectează forma sunt în afara controlului.
  • Obțineți curbe frumoase | Sfaturi | June
  • Beneficiile de porumb pentru pierderea în greutate
  • Cum Să Obțineți Curbe Sculptate Rapid Fără Formatori De Corp | Fitness
  • Cum să utilizați Aloe Vera pentru a trata arsurile Aloe vera este o plantă magică de care avem nevoie cu toții pentru a crește la noi acasă.
  • Pierdeți în greutate și obțineți curbe -
  • Pierdeți în greutate și obțineți curbe Shirley comunitate pierdere în greutate

Pentru a obține un corp cu curbe frumoase, este important să vă antrenați atât corpul superior, cât și partea inferioară a corpului. Asigurați-vă cum să pierdeți în greutate și să obțineți curbe fiecare antrenament este diferit de cel anterior, astfel încât să lucrați întotdeauna pe diferite grupe musculare pentru o formă echilibrată și un metabolism stimulat.

Continuați învârtirea, bara, arsura cardio, yoga curentă sau tabără de antrenament. În orice caz, ia un curs în fiecare săptămână.

Dieta pentru a mări fesele

Faceți-vă antrenamentul pe o piesă de echipament, cum ar fi eliptica, banda de alergat sau treptele. Cum să pierdeți în greutate și să obțineți curbe asemenea, puteți seta aceste mașini astfel încât să puteți face antrenamente la intervale cu ele. Faceți alte activități, cum ar fi înotul, alergarea, mersul cu viteză sau mersul pe bicicletă pentru a vă varia antrenamentul.

Faceți sesiuni de antrenament de 30 de minute sau mai mult, atât pentru forță, cât și pentru rezistență. Profitați de antrenamentul de rezistență cu greutăți și adăugați acest lucru la antrenamentul dvs. Reduceți restul între seturi la un nivel minim pentru a vă ridica ritmul cardiac și pentru a vă face corpul să transpire.

Pasul 2 - Tonifiați-vă talia

Lucrați pe curbele șoldurilor, coapselor, taliei și sânilor făcând antrenament de forță. Pentru a obține și a menține o siluetă frumoasă, este important să acordați atenție brațelor și picioarelor, în timp ce vă consolidați nucleul.

cum să pierdeți în greutate și să obțineți curbe

De asemenea, nu uitați să lucrați pe partea din spate a corpului. Faceți antrenament de forță de ori pe săptămână, aproximativ în fiecare zi. Odată ce scăpați de excesul de grăsime, aceste exerciții vă vor face curbele mai clare.

Faceți genuflexiuni pentru a vă lucra fundul și coapsele. Asigurați-vă că vă strângeți întotdeauna mușchii abdominali și că spatele este într-o poziție neutră.

RituaL pentru normalizarea greutăți corporale

Folosiți gantere pentru mai multă greutate.

Asevedeași