Cum să pierdeți grăsimea de sân și burtă. Distribuția grăsimilor și pierderea în greutate

cum să pierdeți grăsimea de sân și burtă

Folosind un arzător de grăsime din burtă Să ne confruntăm, grăsimea din burtă pur și simplu nu arată bine. Vă poate strica încrederea și vă poate feri cum să pierdeți grăsimea de sân și burtă purtarea bluzelor, cu rochii strâmte și alte ținute la modă.

Incearca o dieta de pierdere a grăsimii

Ceea ce s-ar putea să nu știți este că grăsimea stomacală vă poate crește riscul de diabet, boli de inimă, accident vascular cerebral, hipertensiune arterială sau chiar cancer. Cu toate că nu există un arzător de grăsimi din burtă, anumite modificări ale stilului de viață te pot ajuta să pierzi flabul și să-ți micșorezi talia în câteva săptămâni.

cum să pierdeți grăsimea de sân și burtă

Pierderea grăsimii din burtă necesită timp, dar merită mult efortul. Acest termen medical descrie tipul de grăsime care înconjoară ficatul, vezica biliară și alte organe abdominale. Este, de asemenea, cunoscut sub numele de grăsime activă, datorită capacității sale de a elibera substanțe pro-inflamatorii, cum ar fi factorul de necroză tumorală α. În același timp, afectează producerea de adiponectină, un hormon care reglează metabolismul lipidelor și al glucozei.

Conform unui review din publicat în Arhivele Științei Medicale, obezitatea și inflamația sunt puternic conectate. Grăsimea viscerală secretă adipokine inflamatorii care contribuie la apariția rezistenței la insulină, aterosclerozei, sindromului metabolic și a altor afecțiuni.

Acești compuși interferează, de asemenea, cu capacitatea corpului de a descompune carbohidrații și grăsimile, afectând sănătatea metabolică. Un studiu amplu realizat pe mai mult de Grăsimea viscerală a fost, de asemenea, legată de boala Alzheimer, cancerul de sân și colorectal, intoleranța la glucoză și diabetul de tip 2.

De ce este asta? De aceea, sânii sunt primii care cad sub influența dietelor de slăbit. Și după aceea, de multe ori devine mai mic și își pierde elasticitatea. Dar care este bucuria unei astfel de pierderi în greutate, când nu era posibil să-ți păstrezi demnitatea principală?

Cum să pierzi grăsimea stomacului În plus față de grăsimea viscerală, este posibil să aveți și grăsime subcutanată din burtă, care este depozitată sub piele. Ambele tipuri de grăsime sunt greu de pierdut, așa că nu vă așteptați rezultate peste noapte.

Bacsis Creșterea în greutate în regiunile stomacului și a pieptului corpului este o problemă obișnuită. Din fericire, există multe modalități de a face față grăsimii în jurul acestor zone.

Uitați de pastile de slăbire minune, diete de prăbușire și produse de specialitate care garantează pierderea de grăsime. Dacă aceste lucruri ar funcționa, obezitatea nu ar fi o preocupare globală. Oricât de greu încercați, este puțin probabil să pierdeți grăsimea din burtă în două săptămâni. Ați luat luni sau ani pentru a câștiga acea greutate suplimentară și va dura ceva timp pentru a reveni în formă.

cum să pierdeți grăsimea de sân și burtă

Cheia este să vă schimbați obiceiurile alimentare și regimul de antrenament. Îndepărtați gunoiul, completați alimentele care stimulează metabolismul, reduceți carbohidrații nesănătoși și creșteți intensitatea exercițiilor fizice. Limitați zahărul și carbohidrații rafinați Zahărul favorizează acumularea de grăsime viscerală și crește riscul de diabet. Un studiu din publicat în Journal of Nutrition a legat consumul de sodă cu adipozitatea abdominală.

Cercetătorii subliniază că este locația depozitării grăsimilor care contează atunci când vine vorba de starea jst jodie pierdere în greutate de sănătate.

Grăsimea viscerală, care se acumulează în cum să pierdeți grăsimea de sân și burtă abdominală, este cea mai probabilă să contribuie la diabet și evenimente cardiovasculare. Începeți prin a reduce zahărul, carbohidrații rafinați și alte alimente care promovează creșterea de grăsime viscerală. Cerealele pentru micul dejun, pastele albe, orezul alb, dulciurile, chipsurile, înghețata și barurile de granola sunt doar câteva exemple.

Verificați dacă etichetele au adăugat zaharuri și carbohidrați ascunși. Evitați orice alimente care conțin făină albă, zahăr de masă, zahăr din nucă de cocos, melasă, glucoză, dextroză sau sirop de porumb cu fructoză ridicată.

Atenție că multe așa-numite alimente dietetice sunt ambalate cu zahăr. De exemplu, unele bare proteice au mai mult zahăr și grăsimi decât o gogoașă glazurată, potrivit directorului comercial al Protectivității, Andy Brownsell, într-un interviu din ianuariecu FoodNavigator-SUA. Multe mărci se mândresc cu până la 20 de grame de zahăr pe porție. Evitați grăsimile trans Conform unui raport din publicat în revista Circulation, acizii grași trans promovează acumularea de grăsimi viscerale.

Grăsimile monoasaturate și polinesaturate au cum să pierdeți grăsimea de sân și burtă opus.

Cum să pierzi burta și grăsimea fesieră

Mai mult, acizii grași trans cresc nivelul colesterolului rău și scad nivelul de colesterol bun, ceea ce poate contribui la boli cardiovasculare, diabet și accident vascular cerebral. Aceste grăsimi sunt foarte prelucrate și nu au valoare nutritivă.

Se găsesc în mod obișnuit în mâncarea prăjită, mezeluri, înghețată, înghețarea prăjiturilor, uleiuri vegetale hidrogenate, produse de patiserie, prăjiturele, crematoare de cafea și mâncăruri.

Completează grăsimi bune Nu toate grăsimile sunt create egale. Unele pot face mai ușor să pierdeți grăsimea din burtă și să o țineți la distanță. Omega-3s, care apar în mod natural la pește cum ar fi somonul și tonul și uleiul de pește, sunt deosebit de benefice.

O metaanaliză din publicată în Plos One sugerează că uleiul de pește poate îmbunătăți raportul talie-șold atunci când este utilizat ca parte a unui plan de pierdere în greutate. Acești acizi grași pot fi și mai eficienți la prevenirea creșterii în greutate, potrivit cercetătorilor.

Du-te la sala

Un alt studiu, apărut în Faseb Journal îna descoperit că omega-3 poate reduce masa totală de grăsime, grăsimea viscerală, greutatea corporală și inflamația la persoanele obeze. Uleiul de pește nu este un arzător de grăsime din burtă, dar poate facilita pierderea în greutate.

cum să pierdeți grăsimea de sân și burtă

Pe lângă peștele gras, alte surse bune de omega-3 sunt semințele de chia, uleiul de in, nucile, semințele și alte tipuri de fructe de mare. După cum subliniază Institutele Naționale de Sănătate, aceste grăsimi sănătoase pot proteja împotriva atacurilor de cord, pot ameliora durerile de artrită și pot preveni degenerarea maculară legată de vârstă.

Cu toate acestea, este nevoie de mai multe cercetări pentru a confirma aceste beneficii. Adaugă HIIT la antrenamentele tale Dacă sunteți serios în ceea ce privește pierderea de grăsime, exercițiile fizice obișnuite sunt obligatorii.

cum să pierdeți grăsimea de sân și burtă

Unele antrenamente sunt însă mai eficiente decât altele. Antrenamentele cu intensitate înaltă HIIT îți vor scăpa de metabolism și îți vor antrena grăsimea din burtă.

Anatomia sânilor tăi

În timp, s-ar putea să vă scadă riscul de rezistență la insulină și să îmbunătățească metabolismul glucozei, conform studiului din prezentat în Jurnalul Scandinav de Medicină și Știință în Sport. HIIT este deosebit de eficient împotriva grăsimilor viscerale.

Cum să-ți pierzi grăsimea la sân Pierzi grăsimea Add: ypaqiju71 - Date: - Views: - Clicks: Cum să pierzi pungă de grăsime mai mică Pericol de supliment pentru pierdere în greutate, arde xenic grasimi pierdeți grăsimea inferioară a spatelui acasă. Când se ridică, ambele brațe și picioare sunt strict drepte.

Subiecții care au finalizat două sesiuni săptămânale de HIIT și două antrenamente de gimnastică obișnuite au experimentat o reducere mai mare a grăsimii din burtă decât cele care efectuează fie HIIT, fie antrenament tradițional de sală. Nivelurile lor de fitness cardiorespiratorii s-au îmbunătățit, de asemenea.

cum să pierdeți grăsimea de sân și burtă

Acest protocol de antrenament alternează între perioade scurte, intense de activitate și perioade de odihnă sau exerciții de joasă intensitate. Majoritatea antrenamentelor HIIT implică 30 de secunde de efort de intensitate ridicată, cum ar fi sprintul sau săriturile, urmate de 30 de secunde de repaus.

Ce exerciții de gimnastică arde stomacul și grăsimea toracică? - Sănătate -

O sesiune tipică durează oriunde de la 10 minute la 20 de minute. Combinarea antrenamentului de forță și HIIT va face mai ușor să pierdeți grăsimea din burtă în cum să pierdeți grăsimea de sân și burtă săptămâni, așa că încercați-o. Folosind un arzător de grăsime din burtă Când sunteți scurt la timp, poate fi tentant să încercați un arzător de grăsimi din burtă precum CLA, Garcinia Cambogia sau cetone de zmeură.

  • Pierderea în greutate mâncăruri fierte lent
  • Cum să slăbești în zona sânilor și a spatelui - Sănătate -
  • Ce să piardă în greutate rapid

Multe dintre aceste produse nu au dovezi științifice pentru a-și susține afirmațiile. Dar, ceea ce au toate în comun este potențialul de a provoca reacții adverse, de la greață și vărsături până la palpitații. Garcinia cambogia, de exemplu, s-a dovedit a reduce nivelul de grăsimi viscerale, grăsime corporală și zahăr din sânge atunci când este combinat cu glucomannan, o fibră dietetică solubilă în apă. De asemenea, vă poate crește metabolismul și îmbunătăți lipidele din sânge.

CUM SĂ PIERZI GRĂSIMEA DIN BURTĂ ÎN 2 SĂPTĂMÂNI - DIETA SANATOASA -

Dezavantajul este că puteți prezenta greață, diaree, amețeli, iritabilitate, manie și alte reacții adverse. Cu toate acestea, aceste suplimente nu vizează neapărat grăsimea din burtă.

Îți place sau nu, nu există niciun fel de reducere a locului.

  • Dr kim lee pierdere în greutate
  • Cum sa scapi de grasimea de pe piept - Victor Diaconescu
  • Slimming en francais

O dietă echilibrată combinată cu antrenament de forță și HIIT vă va ajuta să obțineți mai slabă în general, dar grăsimea din burtă este adesea ultima. Dacă decideți să folosiți un arzător de grăsimi din burtă sau alte pilule dietetice, consultați-vă în prealabil cu furnizorul de servicii medicale.

Asevedeași