Cum de a elimina rulourile de grăsime din spate

Grăsime sub axile - Cele mai bune sfaturi pentru a o elimina | Bezzia

Avertizare Cum de a elimina rulourile de grăsime din spate de axilă sunt suluri inestetice de grăsime care pot fi văzute prin cămăși montate sau - și mai rău - atunci când se varsă din bluză.

nu poate arde grăsimea de burtă inferioară cel mai bun mod de a elimina grăsimea buricului superior

Eliminarea grăsimii de sub brațe nu este imposibilă, dar trebuie să vă schimbați dieta și obiceiurile de exercițiu. Timpul petrecut într-un curs de fitness arde câteva calorii și vă va ajuta să scădeați grăsimea corporală generală, dar nu face prea mult pentru a tonifica zona de sub axilă.

Exerciții specifice pentru rolele din spate

În plus, dacă luați aceleași cursuri de exerciții fizice, nu ardeți atât de multe calorii ca și cum ați efectua diferite tipuri de exerciții aerobice. Pasul 1 Reduceți aportul caloric total cu până la de calorii pe zi.

Acest lucru va arde ½ până la 1 kilogram de grăsime corporală pe săptămână - inclusiv grăsimea de sub brațe. Pasul 2 Programați antrenamentul la intervale aerobice una sau două zile pe săptămână.

Exerciții pentru a elimina grăsimea de pe spate

Mergeți complet pe o eliptică sau pe o bandă de alergat timp de 30 de secunde, apoi reveniți la ritmul obișnuit timp de 2 minute. Dacă efectuați acest tip de antrenament timp de 25 de minute, veți arde un număr imens de calorii în timp ce vă angajați mușchii sub brațe în timp ce îi pompați înainte și înapoi.

herpesul genital provoacă pierderea în greutate purina pro jac slim în jos

Pasul 3 Adăugați o sesiune aerobă lungă de 60 până la 90 de minute la rutina săptămânală. Acest lucru vă va crește concentrația de enzime de ardere a grăsimilor și a structurilor celulare și va arde o cantitate semnificativă de calorii în timpul fiecărui antrenament. Acest lucru facilitează, de asemenea, o rată mai mare de arsură a caloriilor pentru a reduce rulourile de grăsime sub gropile brațelor.

granola bar pierde în greutate pierderea în greutate mfp

Pasul 4 Includeți trageri laterale în rutina de antrenament de rezistență. Aceste exerciții tonifică mușchiul latissimus dorsi de sub brațe. Țineți bara dreaptă pe o mașină verticală, cu brațele mai late decât umerii.

johngoodman pierdere în greutate pierderea în greutate celulară stem

Trageți bara în jos până la vârful pieptului. Pasul 5 Faceți rânduri de gantere cu un singur braț pentru a strânge și mai mult zona groapei brațului.

Exerciții utile pentru a scăpa de rulourile de grăsime

Așezați genunchiul stâng și mâna stângă pe o bancă de exerciții plată; tine spatele plat. Apucați gantera în mâna dreaptă, astfel încât să atârne sub umărul drept. Trageți gantera până la umăr, tonifiați mușchiul lat. Comutați și repetați. Pasul 6 Includeți în rutină pulovere cu gantere.

Cum să scapi de rulourile din spate Când vine vara, avem chef să îmbrăcăm un costum de baie. Deci, ne dăm seama că trebuie să pierdem kilogramele pe care le-am câștigat în restul anului. Excesul de greutate ia adesea forma pliurilor.

Stai întins pe o bancă de exerciții, ținând brațele aproape drepte. Începeți prin a ține o ganteră peste piept cu ambele mâini, apoi trageți-o înapoi în spatele capului.

Rulourile pe spate

Aduceți gantera înapoi deasupra pieptului și repetați, tonifiați laturile și mușchii anteriori serratus sub brațe. Lucruri de care ai nevoie Trageți în jos mașina Banc de exerciții plat Bacsis În plus față de lucrul cu greutăți, utilizați exerciții de greutate corporală, cum ar fi cele găsite în yoga, pentru a lucra pe mușchii de sub rolurile încăpățânate. Poziții precum câinele descendent, scândura de delfin, scândura, scândura laterală, scândura ascendentă și macara vizează zona groapei brațului.

Începeți prin a ține fiecare poziție timp de 10 până la 30 de secunde, apoi faceți-vă drumul până la a ține o poză timp de un minut.

Avertizare Adresați-vă medicului dumneavoastră înainte de a începe un program de exerciții fizice pentru prima dată sau dacă ați fost departe de programele de fitness pentru o vreme sau dacă aveți probleme cronice de sănătate.

Asevedeași