Culturistul pierde grăsime

Pagina principala Cum să arzi grăsimile ca un culturist fără pierderi musculare! Numărul de strategii pentru a arde grăsimea culturistul pierde grăsime a tulpinii în toată lumea. Tot felul de planuri, programe și tehnici de antrenament pentru pierderea grăsimii inundă internetul aproape zilnic făcând promisiuni pe care nu slimming center bandung pot respecta.

Mai si triseaza din cand in cand

Sunteți victima unei supraîncărcări de informații? Nu știi unde să apelezi? Nu căutați mai departe decât culturistul competitiv atunci când vine vorba de a pierde grăsime și de a vă menține mușchiul câștigat din greu.

Cel mai eficient tip de cardio pentru pierdut grasime

Culturistii au o perspectivă unică atunci când vine vorba de scăderea kilogramelor nedorite - trebuie. Nu este ceva ce își doresc, visează sau își doresc pentru o zi, ci ceva ce trebuie să facă pentru a-și atinge scopul final - să se plaseze cât mai sus într-o competiție. Seamănă mult cu treaba lor.

culturistul pierde grăsime

Fă ceea ce trebuie pentru a pierde grăsime și a menține mușchii. Cu toții putem învăța un lucru sau două dintr-o dietă tradițională de culturism.

culturistul pierde grăsime

Dar mai întâi, să descompunem ceea ce face culturistul tipic pentru a atinge un nivel atât de scăzut de grăsime corporală. Cum arde grăsimile culturistii Regimul de concurs, așa cum este adesea menționat, nu este ceva ușor, cu câteva sugestii de actualitate ușor de executat. Este un plan bine gândit de mese programate, macronutrienți ajustați și consistență laborioasă.

Mai jos sunt câteva concepte cheie ale unei diete tradiționale de pierdere a grăsimilor în culturism.

Cele 5 modalități cheie de a arde grăsimea rapid

Toți macronutrienții proteine, carbohidrați și grăsimi sunt măsurați cu atenție în funcție de greutatea corporală, compoziția corporală și obiectivul final. De asemenea, aportul de apă este menținut ridicat.

culturistul pierde grăsime

Proteinele sunt păstrate optim pentru câștigurile musculare și prevenirea pierderii musculare. Grăsimile sănătoase sunt vitale în consumul de energie și echilibrul hormonal.

Reducerea caloriilor

Glucidele sunt de natură complexă și sunt adesea ciclate pentru o pierdere mai mare de grăsime. Pentru a atinge obiectivul este necesar un minim de 12 până la 16 săptămâni. Antrenamentul cu greutăți este menținut greu și cardio este adăugat pentru a accelera pierderea de grăsime.

culturistul pierde grăsime

Progresul este monitorizat îndeaproape săptămânal. Ajustările pot avea loc în aceste momente.

Stilul de viață și dieta culturismului

Odihna și recuperarea sunt practicate cu cea mai mare disciplină pentru a se asigura că toate sistemele culturistul pierde grăsime funcționează corect. Mesele de înșelăciune dacă există sunt deliberate și rareori.

Coerența este cel mai bun prieten al culturistului. Este nevoie de muncă și mult Unul dintre cei mai importanți factori, dacă nu chiar cel mai important, pentru succes este actul de consistență.

culturistul pierde grăsime

A rămâne pe drum și a nu te îndoi sau a-ți oferi scuze este cel mai sigur mod de a ajunge la linia de sosire. Dietele de culturism nu sunt pline de mici moduri frumoase de a fi flexibile și de a fi ușoare, sunt planuri disciplinate și deliberate de acțiune consecventă, toate îndreptate către un singur scop - să te rupă.

Nu este un proces ușor sau incredibil de plăcut, dar dacă obiectivul dvs.

culturistul pierde grăsime

Ce puteți face pentru a arde grăsimile ca un culturist Mai jos sunt câteva modalități prin care un plan de dietă pentru culturism funcționează pentru dvs. Acestea sunt prezentate în așa fel încât să le puneți în practică cu ușurință pentru propriul dvs.

  1. Diferitele tipuri de corp în combinație cu culturismul: cineva poate deveni un bun culturist?
  2. Cum să arzi grăsimile ca un culturist (fără pierderi musculare!) Mușchi și forță
  3. Dieta de culturism pentru femei Fie că sunteți culturist pentru a concura sau doar ca un hobby pentru a vă construi fizicul, veți avea nevoie de o dietă de culturism pentru femei.
  4. Cum să mănânci și să mai piardă în greutate
  5. Pierde grăsime oriunde
  6. C7 pierderea în greutate

Exemplu de plan de dietă pentru culturism Mai jos este un eșantion de plan de dietă pentru un elevator mediu de de kilograme care dorește să scadă grăsimea corporală ca un culturist. Utilizați zilele cu conținut scăzut și ridicat de carbohidrați, după cum este necesar - fie la fel de scăzut culturistul pierde grăsime zilele fără antrenament și ridicat în zilele de antrenament sau ca cicluri de 3 sau 4 zile cu conținut scăzut de carbohidrați și 1 zi cu carbohidrați.

Asevedeași