Cea mai bună măsură de bandă pentru pierderea în greutate.

cea mai bună măsură de bandă pentru pierderea în greutate

Concluzie Care este cel mai bun antrenament de sablare? Cardio, desigur! Dar știați că cele două mașini cardio comune, bandă de alergat și eliptică, vizează diferiți mușchi și dau rezultate diferite?

Metode de pierdere în greutate pe o bandă de alergare

Înțelegând pe ce parte a corpului dvs. Asta va ajuta la minimizarea leziunilor, ajută la pierderea în greutate, îmbunătățește tonusul muscular și întărește-ți miezul. Acest articol prezintă argumente pro şi contra de pierderea în greutate a garajului de alergat si eliptica.

Și vă este mai ușor să știți care este cel mai bun pentru dvs. Citiți mai departe! Banda de alergare Pro Shutterstock Versatil Puteți utiliza banda de alergare pentru a merge lent sau rapida alerga la 6 mph sau a sprinta. De asemenea, puteți utiliza opțiunea de înclinare pentru a adăuga rezistență la antrenament. Angajează abs Alergarea necesită angajarea nucleului și activarea mușchilor ab.

Și asta vă ajută corpul să fie echilibrat și vă împiedică să cădeați. Deci, dacă alergi, să zicem, 20 de minute, nucleul tău este angajat tot timpul. Practicându-l în mod regulat, veți construi un nucleu puternic, care vă va îmbunătăți postura, tonusul și rezistența la efort.

Arde Calorii Alergarea la 8 mph timp de 20 de minute vă poate ajuta să ardeți aproximativ de calorii.

Account Options

Banda de alergat vă poate ajuta să aruncați grăsimea și să vă subțiați. Numărul de calorii arse depinde și de greutatea corporală și de gradul de înclinare utilizat. Cel mai bine este să vă mențineți banda de alergat la o înclinație de cel puțin 3 grade și să alergați intermitent alergați la 6 sau 7 mph timp de un minut și apoi la 13 sau 14 mph timp de 10 secunde. Se simte mai natural Mersul și alergatul sunt ceva ce suntem atât de obișnuiți să facem în fiecare cea mai bună măsură de bandă pentru pierderea în greutate.

  • Se luptă să piardă în greutate în timp ce alăptează

Deci, când urcați pe o bandă de alergat, vă va dura doar câteva secunde să vă obișnuiți cu platforma în mișcare. Și apoi, se va simți natural. Acest confort și ușurință în utilizare vă vor face rapid să vă placă să mergeți sau să alergați pe banda de alergat. Mare pentru corpul inferior Mersul sau alergatul pe banda de alergare vizează vițeii, ischișorii, cvadricepsul, gluteii, abdomenul și mușchii inimii. Deci, este un antrenament excelent pentru partea inferioară a corpului.

Dacă aveți o acumulare excesivă de grăsime în partea inferioară a corpului, alergarea intermitentă pe bandă de alergare vă va ajuta să pierdeți învelișul în mod eficient.

Întărește oasele Alergarea necesită echilibrarea pe picioare alternative. Aceasta înseamnă că picioarele tale suportă cea mai bună măsură de bandă pentru pierderea în greutate greutatea corpului tău. În plus, înclinația și viteza de alergare exercită o greutate dublă sau uneori triplă. Alergarea cu o postură corectă în zilele alternative întărește oasele.

cel mai bun gril interior pentru pierderea în greutate

Îmbunătățește sănătatea inimii Alergarea și mersul rapid pe banda de alergare ajută la creșterea ritmului cardiac și activează plămânii, ceea ce ajută la îmbunătățirea sănătății mușchilor inimii și la creșterea circulației. Într-o perioadă, veți putea alerga pentru o perioadă lungă de timp, fără a vă respira.

De fapt, veți putea face orice alt tip de cardio cum ar fi practicarea unui sport în aer liber fără să vă simțiți respirația prea curând. Da, există multe avantaje ale alergării sau mersului pe bandă, dar există și câteva dezavantaje de care ar trebui să fii conștient.

Iată care sunt dezavantajele utilizării unei benzi de alergat pentru a arde calorii. Banda de alergare Contra Poziția poate fi afectată Dimensiunea centurii vă poate determina să schimbați modul de mers sau de alergat.

Și în timp, poate provoca probleme de postură care pot duce la dureri de spate și dureri articulare.

Fie că banda de alergare este eficient pentru pierderea in greutate

Nu este ușor la articulații Alergarea rapidă pe bandă de alergat sau încet pentru o perioadă lungă de timp poate fi dificilă pe genunchi. Acest lucru se datorează faptului că genunchii trebuie să ducă sau să dubleze greutatea corpului. De asemenea, absorb șocul de la impactul picioarelor dvs. Funcționează numai corpul inferior Mersul sau alergatul pe bandă este un antrenament excelent pentru corpul inferior. Dar numai asta. S-ar putea să vă simțiți ca un antrenament pentru tot corpul, dar dacă vă gândiți la asta, alergarea pe bandă de alergare nu vizează în mare măsură mușchii corpului superior.

Poate provoca pierderi musculare Alergatul sau mersul pe banda de alergat poate provoca pierderi musculare. Și asta pentru că atunci când faci cardio pentru o perioadă prelungită, pentru a-ți alimenta activitatea, celulele încep să descompună proteinele desigur, după ce glucoza și glicogenul muscular sunt consumate și le transformă în glucoză prin gluconeogeneză. Și dacă nu aveți o masă proteică bună după antrenament și faceți antrenament de forță în fiecare zi alternativă, veți pierde masa musculară.

Și asta vă poate deteriora tonusul corpului.

burner de grăsime za mrsavljenje

Poate să nu fie în siguranță Nu fiecare exercițiu este destinat tuturor. S-ar putea să-l omori atunci când vine vorba de alergarea pe câmp, dar s-ar putea să te simți amețit atunci când vine vorba de alergarea pe banda de alergat. Alergarea la viteză mare și necesitatea de a schimba viteza centurii pot crește, de asemenea, șansele de a cădea și de a vă răni.

Calculați procentul de grăsime: acestea sunt cele 7 moduri cele mai utilizate!

Deci, asta înseamnă că ar trebui să te îndepărtezi de benzile de alergat? Iată când banda de alergare ar putea fi utilă. Când să folosiți o bandă de alergat Puteți utiliza banda de alergare dacă: Vrei să mergi sau să alergi ca o sesiune de încălzire înainte de a pleca să faci alte exerciții. Trebuie să pierdeți învelișul suplimentar din partea inferioară a corpului.

Banda de alergare Pro

Folosiți-l o dată sau de două ori pe săptămână timp de de minute pentru a arde grăsimile și include antrenament de forță pentru a preveni pierderea musculară. Sunteți într-un program de reabilitare și mersul încet pe bandă de alergat vă ajută să vă consolidați mușchii și oasele.

Trebuie să fii supravegheat de un profesionist. Vrei să fugi, dar nu este posibil să ieși afară. Ești stresat sau deprimat, aleargă pe bandă de alergat timp de 15 minute la 8 mph. Când să evitați utilizarea unei benzi de alergare Evitați să alergați sau să mergeți riguros pe banda de alergat dacă: Ți-ai rănit recent genunchiul sau ai fasciită plantară pierde 30 de grăsimi corporale dureri de spate.

Tocmai ai fost operat la inimă. Medicul dumneavoastră nu vă permite să folosiți banda de alergare pentru mers sau alergare. Sfat: Purtați întotdeauna pantofi de alergare buni în timp ce alergați pe bandă sau pe exterior. Acum, să ne uităm la avantajele și dezavantajele elipticii.

pierde ultimul pic de grăsime

Pro eliptice Shutterstock Impact redus și articulații ușoare Cardio pe o mașină eliptică exercită o presiune mai mică asupra oaselor, în special a articulațiilor genunchiului.

Această mașină imită mișcarea urcării scărilor sau a schiului de fond. Deci, nu trebuie să vă împiedicați picioarele pe centură sau podea, iar acest lucru vă va scuti de rănirea genunchilor pe termen lung literalmente! Antrenament complet Eliptica vizează mușchii picioarelor și bicepsul, tricepsul, latul și nucleul.

Deci, practic, veți obține un antrenament complet, care vă va ajuta să vă tonificați corpul, să vă consolidați nucleul și să îmbunătățiți echilibrul.

Poți merge și invers Puteți pedala invers pe un eliptic. În acest fel, veți viza alți mușchi și vă veți angaja într-un antrenament mixt care vă va oferi rezultate excelente. Arzător de calorii bun Eliptica ajută la arderea a aproximativ de calorii în 30 de minute - ceea ce este același lucru cu alergarea pe o bandă de alergat.

Dar cu eliptica, veți obține un antrenament complet.

sf pierdere de grăsime san francisco

Contra eliptice Nu întărește oasele Eliptica nu vă afectează oasele și articulațiile. Și aceasta este o veste bună și o veste proastă.

jet alertă pierdere în greutate

Alergarea pe banda de alergat vă va ajuta să vă îmbunătățiți rezistența oaselor. Însă lucrul la eliptică are un impact mai redus și nu vă ajută să vă faceți oasele puternice. Nu atât de dinamic Pe o bandă de alergat, există opțiuni pentru a cea mai bună măsură de bandă pentru pierderea în greutate gradul de înclinare pentru a adăuga rezistență la antrenament.

Fie că banda de alergare este eficient pentru pierderea in greutate, Bandă pierdere în greutate

Dar, pe eliptică, deoarece pedalele sunt sus, nici măcar nu suporti pe deplin greutatea corpului tău. Deci, există o rezistență minimă la mișcare. Când este cel mai bine să folosiți eliptice? Să aflăm în secțiunea următoare.

Asevedeași