Burpeii ajută la arderea grăsimilor. Antrenament militar de burpee pentru a arde grăsimile la viteză maximă

burpeii ajută la arderea grăsimilor

Clinica generală Cum să arzi grăsimile în 48 de ore Antrenamentul de 7 minute este excelent pentru arderea grăsimilor și pierderea burții, fiind o opțiune excelentă pentru pierderea în greutate sănătoasă, deoarece este un tip de activitate de intensitate ridicată, care îmbunătățește încă funcționarea cardiacă.

Totusi, alergatul are un mare dezavantaj, acela ca pune mare presiune pe picioare, coapse si genunchi. Mai mult, alergatul arde doar 10 calorii pe minut, dar sunt exercitii care ard mai multe.

Doar 1 antrenament de 7 minute poate arde grăsimi timp de 48 de ore, deoarece aceste exerciții vă accelerează metabolismul, făcându-vă să ardeți grăsimi chiar și atunci când vă odihniți. Exercițiile de intensitate mare sunt ideale pentru cei care au puțin timp pentru a face mișcare și nu le plac activitățile monotone, cum ar fi alergarea pe bandă sau mersul cu bicicleta, de exemplu.

burpeii ajută la arderea grăsimilor cât de des să mănânci pentru a pierde grăsime

În plus, acest antrenament se poate face acasă, fără a cheltui bani la sală și rezultatele pot fi văzute rapid. Înțelegeți de ce acest tip de exerciții arde atât de multe grăsimi.

Pentru a afla greutatea ideală, încercați calculatorul nostru: Cum se face antrenamentul de 7 minute Pentru a pierde grăsime timp de 48 de ore trebuie să faceți cel puțin 1 dintre exercițiile indicate mai jos, într-un mod foarte intens, efectuând cel puțin 25 de repetări, repetând exercițiul de 4 ori.

burpeii ajută la arderea grăsimilor creșterea metabolismului după pierderea în greutate

Exercițiile pentru a avea efectul dorit trebuie efectuate timp de 7 minute. Exercițiul 1 - Burpee Burpee este un exercițiu foarte complet, care contribuie la cheltuirea multă energie, arde calorii și mărește ritmul cardiac, contribuind la arderea grăsimilor localizate, ajutând la slăbire. Pentru a face acest exercițiu este necesar să coborâți până când mâinile sunt pe podea și picioarele sunt înapoi, atingându-vă pieptul pe podea.

burpeii ajută la arderea grăsimilor pierderea în greutate de curățare

Apoi este necesar să urci cu picioarele înainte și să sari cu brațele deasupra capului. Exercițiul 2 - Ridicarea șoldului cu un picior Înălțimea șoldului unui singur picior funcționează pe partea din spate a coapsei și gluteul ajutând la întărirea mușchilor din acea regiune.

burpeii ajută la arderea grăsimilor ardeți grăsime

Acest exercițiu este foarte simplu, este necesar doar să ridici șoldurile încercând să menții burtica bine întinsă. Exercițiul 3 - Ridicarea piciorului Ridicarea piciorului cu el îndoit este un exercițiu bun pentru a tonifica abdomenul și picioarele, pe lângă arderea grăsimilor localizate.

burpeii ajută la arderea grăsimilor arde sprinturi de grăsime sau la distanță

Pentru a face exercițiul fizic mai dificil, puteți pune greutăți mici pe glezne. Exercițiul 4 - Criza abdominală Abdominalul se poate face în diferite moduri, criza abdominală fiind o opțiune bună pentru arderea grăsimilor, în special în zona burții.

Pentru a face acest exercițiu dificil, faceți acest abdominal timp de 1 minut la rând.

Exercițiul 5 - Ciclism abdominal Abdominalul pe bicicletă se exercită dincolo de regiunea abdominală, picioarele, deoarece este necesar să se urmeze rotația trunchiului cu picioarele. Cu cât exercițiul este mai rapid, cu atât are mai mult efect și pierde grăsimea corporală.

Pe lângă aceste 5 exerciții, puteți face și altele care au același efect, precum tablă sau ghemuit.

  • HIIT sau High-Intensity Interval Training este o formă de cardio efectuată la intensitate mare pentru o durată scurtă, cu o fază de repaus la fel de distanțată.
  • Și ce zici de dietă?
  • 5 exerciții pentru arderea grăsimilor în afara sălii de sport - Psyhology
  • Oboseală constantă și pierdere în greutate
  • 30 de zile Burpees Challenge - Cel mai bun exercițiu pentru arderea grăsimilor

Vedeți alte exerciții minunate de făcut burpeii ajută la arderea grăsimilor și ardeți grăsimi. Cum să obțineți rezultate mai bune de formare Pentru a completa antrenamentul privind pierderea grăsimilor, este important să mâncați o dietă bogată în alimente termogene, precum cafea și scorțișoară, deoarece acestea sunt cele care cresc temperatura corpului și accelerează metabolismul, contribuind la cheltuirea mai burpeii ajută la arderea grăsimilor energii și grăsimi.

Cele mai bune 15 antrenamente HIIT pentru arderea grăsimilor

Această dietă trebuie să fie planificată de un nutriționist pentru a fi adaptată nevoilor individuale. Vezi o listă de alimente termogene care facilitează pierderea în greutate.

burpeii ajută la arderea grăsimilor saptamana de pierdere a greutatii max

Vedeți ce puteți mânca înainte, în timpul și după antrenament pentru a îmbunătăți rezultatele și a construi mușchi în următorul videoclip:.

Asevedeași